Services

Bij Atos Medical geven wij een stem aan mensen die via een tracheostoma ademen. Elke dag zetten onze medewerkers zich in om bij te dragen aan uw longgezondheid en levenskwaliteit. Wat dat voor u persoonlijk betekent, kunt u hieronder ontdekken.

Wat wij u bieden:

  • Persoonlijke begeleiding bij u thuis
  • Toegang tot bijeenkomsten en webinars
  • Toegang tot besloten community
  • Ondersteuning van ervaringsdeskundigen
  • 24/7 bereikbaarheid via noodnummer
  • Kwaliteitsvolle producten met leveringsgarantie
  • Terugkoppeling naar uw zorgverstrekker
  • Beschikbaarheid van noodvoorraden
  • Verschillende bestelmogelijkheden
  • Atos MyLife app voor gelaryngectomeerden (NL)

Meer informatie over onze diensten:

Persoonlijke begeleiding aan huis

Ons team van productspecialisten (waaronder met BIG registratie) komen kosteloos bij u thuis zodat u zich niet hoeft te verplaatsen. Ze staan voor u klaar voor persoonlijk advies, beantwoorden graag al uw vragen en geven inzichten in alle nieuwigheden.

MyLife bijeenkomsten en webinars

Ervaringen uitwisselen met lotgenoten of specifiek advies ontvangen van onze productspecialisten, het kan tijdens onze MyLife bijeenkomsten en webinars. U kiest zelf wat het beste bij u past.

Toegang tot besloten community

Toegang onze besloten laryngectomie- of tracheotomie community op Facebook. Een plek waar informatie wordt gedeeld en gelijkgestemden elkaar kunnen treffen.

Informatie voor uw reis of dagje weg

Met de Atos Reisgids gaat u zorgeloos op pad. Of u nu in binnen- of buitenland een dagje uit gaat, met onze reisgids ontdekt u praktische tips, handige checklists en noodinformatie die u helpen zorgeloos op pad te gaan.

Altijd bereikbaar 24/7

Via ons noodnummer +31611805469 kunt u ons ook bereiken buiten de kantooruren en zelfs in het weekend.

Kwalitatieve producten met leveringsgarantie

Atos Medical levert producten die op basis van ervaringen van gebruikers zijn ontwikkeld. Deze zijn kwalitatief zeer hoogwaardig, veilig en gebruiksvriendelijk en worden wereldwijd het meeste gebruikt door zowel artsen als patiënten.

Informeren & terugkoppelen aan uw zorgverstrekker

Wenst u dat wij overleggen of informatie terugkoppelen aan uw behandelaar of zorgverstrekker in het ziekenhuis? Dat kan dankzij de directe link tussen uw productspecialist en ons ziekenhuis team.

Noodvoorraden beschikbaar

Dankzij onze eigen magazijnen in Nederland en directe link met onze productie in Zweden, garanderen wij constante beschikbaarheid en levering van al uw noodzakelijke materialen.

Verschillende bestelmogelijkheden

Telefonisch of per e-mail via een van onze Customer Care medwerkers, via uw productspecialist of eenvoudig en snel via onze webshop (NL).

Customer care Nederland

☏ +31 (0)79 593 50 00
🖂 info.nl@atosmedical.com

Customer care België

☏ +32 (0)2 334 25 25
🖂 order.be@coloplast.com

Atos MyLife app voor gelaryngectomeerden

Atos MyLife app is een uniek en gratis hulpmiddel dat ontwikkeld is in samenwerking met patiënten en zorgprofessionals om te inspireren: hoe kunt u uitdagingen het hoofd bieden en uw levenskwaliteit verbeteren na een laryngectomie.

Contact

Heeft u vragen of bent u op zoek naar meer informatie? Neem dan gerust contact op met een van onze Customer Care medewerkers of laat uw gegevens achter via ons contactformulier en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Telefoon: +31 (0)79 593 50 00 | +32 (0)2 334 25 25
E-mail: info.nl@atosmedical.com | order.be@coloplast.com

Contactformulier

Delen